Systemisch werken in coaching en therapie

De basis voor het systemisch gedachtegoed ligt bij Bert Hellinger. Inmiddels zijn er velen die voortborduurden op zijn gedachtengoed. Deze kostbare aanvullingen zijn ook meegenomen in deze bijscholing. Systemisch werk gaat over de werking van systemen zoals gezinnen, families etc. en de invloed daarvan op ons dagelijks functioneren als individu.

De lesdagen zijn inspirerend en vooral praktisch

Lesonderwerpen o.a.

• Basis (natuur)wetten
  • Niveaus van begeleiding
  • Genogram (thuis maken, tussen de lesdagen in)
  • Basisbegrippen: fenomenologisch waarnemen, bedding, Holding Space, systemische dynamieken en patronen: o.a. parentificatie en triangulatie
  • De systeemgewetens en de vier bewegingen
  • Eigen houding en rol
  • Systemische vragen en zinnen
  • Tafelopstellingen, welke interventies kun je toepassen
  • Werken met grondankers
  • Trauma-opstellingen

Je ontvangt het certificaat Systemisch werken in coaching en therapie als je hebt deelgenomen aan alle 3 de lesdagen.

Bijscholing Systemisch werken in coaching en therapie: data volgt spoedig

De lesdagen beginnen om 10.00 uur en duren tot 16.30 uur.

INSCHRIJVEN

logo nfg zonder tekst

Met betrekking tot bijscholing is deze erkend door de NFG en je ontvangt 12 PE voor de gehele bijscholing. Het certificaat basiskennis Transactionele Analyse ontvang je als je hebt deelgenomen aan alledrie de lesdagen.

Praktische informatie

• De groepsgrootte is maximaal 8 cursisten zodat er veel persoonlijke aandacht is.
  • De investering bedraagt € 375,- dit is inclusief een uitgeprinte syllabus, vers fruit en onbeperkt koffie/thee.
  • De opleidingskosten voor deze workshop mag je onder bepaalde voorwaarden aftrekken van de inkomstenbelasting.  Neem voor informatie contact op met de belastingdienst.
  • Onze trainers en vrijwilligers hebben een geheimhoudingsplicht. Deze ligt ondertekend op kantoor van de Stichting ter inzage. Uiteraard hebben zij ook kennis genomen van de algemene voorwaarden en het privacy statement van de stichting en zullen zij zich daarnaar gedragen.
  • Wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op!

INSCHRIJVEN